Det var inte igår :P

Har inte uppdaterat bloggen sen i förrgår, kanske för att det inte funnits så mycket att skriva om eller så har jag inte haft tid. Kommer tyvärr inte kunna lägga ner så mycket tid på bloggen nu fram till fredsg eftersom jag måste utnyttja all min lediga tid åt att plugga. Fast jag kan ju berätta vad ja ghar haft för mig de senaste dagarna!

Ifredags jobbade jag i Landskrona, 12-18, sen åkte jag hem. Tanken var att jag skulle plugga så länge jag orkade men bara en liten sutnd efter att jag kommit hem kom Robert! Han hade slutat tidigare för han hade blivit matförgiftad eller nåt :S Iaf, han åt en massa fil och mådde lite bättre efter nån timme. Vi gjorde middag, kycklingfilé med kroketter, wokade grönsaker (Findus grön deli) och bearnais. Sen åkte vi in till Hbg och kollade på alla bilarna. Vallåkra denna helgen så där va ju hur många som helst :)

Igår jobbade jag 9.30-14 sen mötte jag Robert vid Familia. Vi var i djuraffären och köpte en ny kattlåda till Dick. Han ska ju bo kvar här men vi störde oss på att han skvätte ut all sand från lådan så där va fullt med kattsand på vårt svarta badrumsgolv. Nu har han fått en med tak så nu åker inte lika mycket ut. Han är ju en lite gris ;) Sen gick vi en runda på Jula som är ganska nyöppnat i Hyllinge men vi tyckte mest den affären var rörig och jobbig att gå i. Kändes som att alla varor var intryckta huller om buller. Vi köpte abra ett grenuttag där. Tillsist handla vi på City gross, tacogrejer och en massa exotiska frukter :)

Jag åkte och hämtade Theo hemma hos mamma medans Robert gjorde mat. Sen tittade vi på en film på tv4+, Spökhuset. Jag gick ut med Theo vid tjugo i tio sen somnade jag på soffan vid tio.  Robert väckte mig elva, då gick jag och brostade tänder och sen somnade jag direkt när jag la mig i sängen och vaknade inte förrän halv tio idag. Ni anar inte hur skönt det var at sova ut! Tror dock att jag behöver en ny kudde eller två för jag är alldeles stel i nacken :(

Nu ska jag äta frukost sen ska jag plugga!!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: NIKKI

idg kanske t shirten kommer :D du får hojta till när den kommer så att jag vet att du fått den :)

2008-08-18 @ 08:51:41
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0