Bilprovningen

Jag var i KLippan och besiktigade bilen idag och den gick inte igenom. Jävla mög :P Nåt bromsrör var det, jag fatta ingenting men mamma har iaf fixat tid till mig nästa vecka så det ska bytas då. Jag har varit hemma isnart 2 timmar, herregud vad tiden går fort precis innan man ska till jobb, jag har sovit i 20 minuter också men det gjorde ingen nytta. Nu känner jag mig bara ännu tröttareså nu får jag inte sova mer!

Här kommer bilderna från Liseberg i lördags :)

Dom vågade (det gjorde jag också, en gång, men guuud va rädd jag var!!)


Kommentarer
Postat av: joanna

Hahaha det enda man kan göra, jag ser hur rädd ut som helst! Men det var apskoj :D Tack för en underbar dag!

2008-08-28 @ 17:42:45
URL: http://joannajed.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0