Torsdag

God morgon!!

Veckan bara rusar iväg, varför ska det alltid vara så när man har skolarbete? :@ Jag ska göra havregrynsgröt med hällon i nu sen ska jag ta ett ryck med essän. Imorgon blir det inte så mycket skrivande på dagen för jag och J ska till VÄLA :D Det lär bli shopping på hög nivå. Jag ska sätta min gräns vid 1000 kr så jag måste verkligen planera min inköp ;) Ska iaf köpa en vår-/sommarjacka... Och ett par tygskor, vet inte vilka än, väger mellan  två olika. Nej, nu börjar min pluggdag, ska slänga in bilder från gårdagens shopping på Ikea när mitt kamerabatteri är färdigladdat!

Ha en bra förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0