Mör i kroppen

Känner mig helt slut i kroppen, alldeles mör... Vi var ute med Theo i ca 1 ½ timme innan idag. Vi gick till skogen och Theo fick gå utan koppel hela rundan, han var jätteduktig :D Man märker att han har börjat utvecklas en massa nu, och det går verkligen fort nu! Vilket vi alla bara tycker är positivt. Dock så lyfter han inte på benet än, bara ibland, så han får väl vara min "lille bebis" ett tag till ;) Igår väckte han mig mitt i natten, han stod uppe i min säng och slickade mig i ansiktet tills jag vaknade. När han hade lyckats med sitt mission gick han och la sig. Jävla hund ;) Jag gick upp och tvättade mitt ansikte.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig ut idag :( Men där va fullt med vitsippor i skogen. Hehe Robert hittade ett lerpöl som han självklart skulle gå och doppa huvet i, sen fastnade ju all torr grus på honom så jag satt på gräset och kammade hela hunden innan vi gick pp med honom i lägenheten. Grannen tittade ut från balkongen och frågade om jag skulle rycka av honom all päls ;) Det var ju en hel del som lossnade.. Men nu är han nykammad och fin i ytterligare två dagar :D


Theo blev också trött och mör i kroppen av vår långrunda. Han har sovit sedan vi kom in vid sju-tiden. Just nu ligger han under vårt soffbord och gottar sig. Blir nog en sån runda imorgon med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0