Måndag

God morgon!!

Herregud va trött jag var när jag gick o la mig igårkväll :S Men jag blev iaf klar med essä fast den känns skit ;/ Kommer säkert få komplettera men det tar vi när det problemet kommer! Nu ska jag bara läsa igenom den några gånger innan jag äter frulle sen ska ajg köra hem till mamma och skriva ut den. Tänkte åka till stan så jag är där vid 15 idag, vill ju inom på hm och kolla jacka innan jobb! Måste köpa nytt busskort med, men jag vet inte om jag ska ta från imorgon eller måndag.. Hade varit bättre att ta från nästa måndag för jag kommer antagligen inte använda det så mycket denna veckan, eller? :S

Robert sover fortfarande,han väckte mig med sina nysningar tidigt imorse, hoppas att han inte blir förkyld.Då är det ju ganska kört för mig med - noll immunförsvar här haha :P

Läsa, va det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0