Ikea

Två gröna kuddar till soffan, med nåt mönster i. Ikea har fått in en massa nya klädslar till Ektorp-soffan nu- jag vill ha, men tror inte dom faller Robert i smaken, dom är "för extrema" eller nåt..... Theo kom också med på ett hörn, fast han försöker gömma huvudet bakom krukan ;)

soffkuddar från ikea

Köpte även två nya krukor eftersom en kruka gick i sönder igår när persiennen lossnade......... -.-
När jag kom hem stod där en ros på köksbänken, det var mamma som hade lämnat den här till oss, så den får numera bo i den nya krukan, alltså måste jag köpa ännu en kruka iaf :P

ros+ikeakruka

Kommentarer
Postat av: Steffii

det blev skit snyggt! ;D

2008-04-24 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0