God kväll :)

Snart ska jag sova men tänkte slänga in ett inlägg först. Idag kom mamma och hämtade mig vid halv 4, vi körde till Ikea där vi mötte upp Steffie. Köpte lite saker till lägenhete, sen körde mamma oss till dansen.... Shiiit va jobbigt det var idag (konditionen är inte på topp)... Om två veckor ska vi vara med i en dansshow så då måste dansen sitta perfekt. Det får bli träning hemma.

Hände ltie saker här hemma innan mamma kom men det skriver jag om imorgon för jag orkar inte nu. Vill bara krypa ner i sängen. Men först, kvällsrundan med Theo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0