Om jag kunde drömma

Jag är fast, jag är förälskad. Varför har jag inte läst denna bok tidigare?! Så, nu vet ni varför jag inte bloggade så mycket igår. Jag läser på tåget till och från skolan och jag läser här hemma på kvällen, om jag inte tränar.



Middagen ligger på spisen och steker, ska bli gott med mat, även om jag är förkyld för jag är faktiskt hungrig, sen är det en helt annan historia att få maten till passera halsen. Vaknade ju upp med halsont och feber imorse men jag masade mig iväg till skolan och tur var väl det för det var en rolig dag. Vi hade bara gästföreläsare och allt handlade om hälsa! På tal om hälsa så skippar jag träningen ikväll, jag ska vila, tråkigt men nödvändigt.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Trixie

åh den är underbar. böckerna blir bara bättre o bättre. new moon skiljer sig lite från dom andra men de märker du. inte så mkt edward. men alla är magiska. jag gillar Så länge vi båda andas mest tror jag... härliga kapitel ;)

2009-09-17 @ 21:11:53
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0