BOM BOM POW

Black Eyed Peas - Bom Bom Pow så sjuuuukt bra och den dansar vi till nu!

Jag har tränat totalt 4 timmar 45 minuter på tre dagar. Är det inte bra gjort så säg ;) Imorgon blir det medelpass igen, på söndag får jag nog skippa träningen eftersom jag jobbar till 17 och passet börjar 18. Kommer nog va ganska trött då.

Annars idag har jag haft fullt upp som vanligt. Var hos veterinären eftersom Theo blödde från pungen. Han hade slagit i pungen och snoppen med sin tratt så han har fått blåmärken där nere. Hehe, sen har tratten skavt mot pungen så huden har rivits upp, därför blöder han. Nu måste han ha t-shirt på sig för att tratten inte ska skava. Min lille fishund. Ringde till Hundägarskolan där vi går på kurs, han kommer missa två gånger nu så hon sa att vi får börja om nästa månad ist, tur det! Tråkigt att missa en massa ju.

Nu tittar jag på finalen av So you think you can dance, Kayla åkte precis ut, jag ville ju att hon skulle vinna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0