Valborgsfirande m.m...

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, därmed ingen uppdatering, har bättre saker för mig än att sitta vid datorn :P

I torsdags var det ju Valborg. Dagen spenderades på familia tillsammans med Malin köpte ett linne på nyöppnade Gina Tricot där. När jag kom hem var det till at göra vid sig snabbt för att träffa Jenny och Andreas på gröningen. Vi hade picknick eftersom man inte fick grilla. Drack lite vin och njöt av det fina vädret :D Lite senare kom Johan, Markus och Jenny, då blev det glass på Hauffes i norra hamnen :) Sedan begav vi oss till Hamnkrogen där vi till slut blev ett ganska stort gäng. Jag stannade dock inte så länge utan följde med Emily till oz emellan och inom. Sen blev det en snabb sväng in på zoobar och utposten och slutligen PL13. Hade en trevlig kväll :)

Igår kom mamma hit och vi handlade och förberedde inför idag. Vi gjorde alltså pastasalladen vi skulle ha med oss idag. Jag gick på den tidiga bion med Malin från jobb, vi såg 17 again. Lite rolig men även lite störig imellanåt... När vi kom ut från bion ringde jag Robert för han var också i stan. Han frågade om jag ville med på bio. Det blev en bio till, denna gång Fast & Furious. Jag vet inte varför men jag älskar de filmerna :P

Idag har vi varit på stoooor släktträff i Våxtorps hembygdspark. Min låtsasfarmor fyller 80 år så hela släkten överraskade henne med släktträff, vi var 120 pers! Bosse med syskon hade lurat i henne att hon skulle på byggdespel så när hon kom dit och kände  igen människa efter människa blev hon ganska chockad :P Vi har haft en mycket trevlig dag iaf!

Nu är jag trött i huvudet och kroppen efter en hel dag ute i solen. Imorgon blir det pluggish på balkongen hade jag tänkt, den är fixad nu, nytt fint golv alltså. Lägger ut bilder imorgon. Nu kallar sängen, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0