Tisdag

God morgon underbaringar ;)

Äntligen morgon, eller vad säger ni?! Jag ville inte gå upp ur sängen imorse men vovven var kissig så om jag inte ville börja med att torka golv fick jag gå upp... Idag blir det lite skola, sen hem och ta det och dans ikväll. Ikväll är det ju även Greys Anatomy och jag tror att tv'n har kommit ifatt mig nu :P Vi får hoppas på det! Jag är ju helt körd nu man inte får ladda ner längre :'( Upptäckte igår att jag även kan börja se Desperate Housewives på tv igen... Aja, bara Gossip Girl kvar då, jag har några avsnitt på datorn och jag ligger nog ett två avsnitt efter kanal 5 men det löser vi på en eftermiddag :)

Nu ska jag äta frukost! Gjorde rabarberkräm igårkväll så den ska jag äta av nu tänkte jag.

Ha en bra dag :)


Jag vill ha tåååårtaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

ja jag ska kolla lite runder :) vi ses på dansen hoppas jag. puss

2009-05-06 @ 15:08:58
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0