Tisdag

God morgon babes! En annan är ju uppe med tuppen, jag tror knappt att det finns några nya inlägg att läsa såhär dags. Robert åkte till jobb 05.30 och då kunde varken jag eller Theo somna om så jag gick upp och tog en promenad med honom. Nu är jag jättehungrig men vet inte vad jag är sugen på till frukost så det får vänta, jag tycker ändå att det är för tidig för att äta frukost nu. Ska fixa lite med uppsatsen nu innan det börjar massa bra program på tv, sen får jag nog sova en stund igen! Hehe. Senare i eftermiddag eller ikväll ska jag hem till Angela en stund :)

See you later, alligator ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0