Tisdag

Allt bra med er idag? :)

Nu sitter jag hemma hos mammma, jag ska ju laga mat åt dem idag eftersom de inte kan göra det själv! Jo, det kan de men mamma och Bosse målar morfars hus så de vill helst slippa laga mat haha. Det blir Maddes special (och för er som inte vet är all mat jag gör en Maddes special). Idag blir det pastagratäng á la Madde, den innehåller, förutom pasta och ostsås, även broccoli, bacon, röd paprika, fetaost och vitlök.

Idag har jag varit i skolan (!), det var rektorn som föreläste lite om etik. Vi fick sluta 30 minuter tidigare, alltså redan 11.30 eftersom det var så fint väder.

Jag tänkte skriva lite på vår uppsats nu, sen ska jag börja på maten.

xoxo

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0