Sunny day

Är på mycket bättre humör nu än vad jag var tidigare idag!

Efter handledning, som förresten gick jättebra, körde jag till Brock's som ligger i Hbg och köpte en hel sub som jag och Robert ska ha när vi åker på piknik idag :D Vi ska först fika med lite tårta och kakor från igår och så ska mamma och


Bosse komma och lämna av Roberts cykel. Sen drar vi!

Jag fick min mobilräkning idag, jag har skickat 397 sms och 36 mms samt ringt totalt 200 minuter i utgående samtal under april månad! Haha. Kan ni gissa vad min räkning slutade på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0