Söndag

Det har varit lite fåligt med uppdatering nu men jag/vi har haft fullt upp så det är därför! I fredags hade jag inget i skolan så då passade jag på att storstäda här hemma så nu är det tipptopp här :) När jag hade städat kom jag på att jag var tvungen att lämna tillbaka en bok till skolans bibliotek så jag fick ta bussen till stan och lämna den. Sen åkte jag hem till Angela. Vi drack lite kaffe medan vi väntade på Robert som skulle  hämta oss. När kom till Åstorp handlade vi på Oj. Vi gjorde kycklingpaj. Sen gick det bara utför, en lyckad kväll :D

Igår jobade jag 10-15 (äntligen!!!), på kvällen blev det räkor med dom vanliga. Superdupergott, jag gjorde vad jag kunde för att äta upp men där var fortfarande några kilo kvar. Jag var sååå mätt.

Nu sitter man här och degar, har inte ätit frukost än så jag får väl göra det snart... Är nämligen jättehungrig!!! Lägger in lite bilder från gårdagen senare.

Kommentarer
Postat av: Trixie

vi köpte den på kyoto sushi! :) svingott ;)

2009-05-10 @ 19:57:11
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0