Personlig almanacka

Jag har precis klickat iväg en beställning till personlig almanacka. Jag behöver verkligen en ny så det var på tiden! Fattar inte varför jag itne beställt den tidigare haha... Nu tar det ca två veckor innan den kommer men men... Fick mail från min danslärare idag. Hon ska ha workshop med två andra dansare i sommar och jag ska dit men jag har bestämt mig för om jag ska gå en eller två dagar än. Har iaf ringt jobb och bett om ledigt redan :)

Såhär kommer min almanacka se ut! Mina favoritfärger, alltid ^^,


Jag älskar att planera och skriver därför inte typ allt som hände ri min almanacka. Och visst blir det sådär 100 ggr roligare när man får göra det i en egendesignad goding som denna?

Kommentarer
Postat av: Trixie

Var hittade du den? :)

2009-05-26 @ 13:36:12
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0