Ögoninflammation :'(

Jag tror att jag har fått ögoninflammation, det är inte alls kul ska jag säga. Det började igår, jag trodde att jag hade fått en knast i ögat men sen svullnade mitt öga upp mer och mer... Imorse när jag vaknade var det kladdigt och äckligt runtom ögat och de kliar som in i piip. Mamma sa att det kanske är allergi, men borde jag inte få det i båda ögonen då?

Idag har jag jobbat på i min pappas butik. Det var faktiskt kul att jobba där en dag som lite omväxling från City Gross :) Jag sålde tre klockor idag, kände mig duktig ^^,

Imorgon är det skolan som gäller igen, känner ingen lust att gå men det är ju sista rycket nu. Detta är den sista veckan med föreläsningar, sen lägger vi allt krut på att bli klara med B uppsatsen - sen är det sommarlov!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejhej. Det är bra med mig förutom en liten förkylning. Hur är det själv?



Tack! Men jag fick också det mejlet sen, så jag har bilderna :)

2009-05-11 @ 22:03:06
URL: http://lisazachau.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0