Ny vecka, nya tag

Denna veckan blir det verkligen så! Jag rivstartar med ett Aerobic 2 pass idag på Friskis&Svettis! Ska nämligen gå med Jenny som gäst idag. Jag känner mig lite kluven om var jag ska träna i sommar. Såg idag att Friskis har ett sommarkort som gäller 1/6-23/8 (perfekt för mig) och det kostar 950 kr och man får gå på allt. Mitt andra alternativ är ett gym här i Åstorp, 1000 kr för samma period men endast spinning och gym, fast det är ju å andra sidan 5 minuters cykelväg. Jag tror jag väljer Friskis. För det första; jag är inte ute efter att sitta och pumpa i ett svettigt gym, för det andra; jag tycker spinning är roligt men om det är det enda alternativet kommer jag säkeerligen tröttna innan den siste juni! Dessutom ska ju Jenny också gå på Friskis så jag kommer ha någon som drar dit mig :P Hehe... Jag behöver någon som drar med mig till träningen. Det är en sak med dansen för då har man de fasta tiderna varje vecka och kommer man inte så missar man en jävla massa. På ett ställe som friskis där man måste boka upp sig själv är det lätt hänt att jag tänker "äh, jag tar det imorgon...". Detta får inte hända Jenny! :P

Ett helt inlägg om träning, men det är naaajs!


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0