Jag känner mig levande

Med huvudvärk får man verkligen känna att man lever! Idag hade vi tenta, eller dugga som lärarna så fint kallade den. Jag, Joanna och Anna var i skolan redan kl 10 för att göra övningstenta. Sedan tog vi lunch som vi spenderade med att plugga 80% av tiden. När klockan var 13.15 började tenta. Hoppas att det gick bra men man vet aldrig. På essädelen kunde man få 10 poäng och på begreppen 10 poäng. Saken är den att begreppsdelen var multiple choice-prov. Man fick minuspoäng för felsvar och 0 om man inte svarade alls.. Vilket ledde till att jag struntade i att besvara 4 stycken som jag var osäker på. Jag kan ju ha svarat fel på de andra ändå. Aja... Det stör min tankeverksamhet grymt mycket, hoppas vi får veta resultaten snart!



Idag ska jag bara ta det lugnt och titta på tv. Just nu är det gamla avsnitt av Greys Anatomy, 19.30 ska jag se sjukhuset, 20.00 Navy CIS och 21.00 Desperate Housewives. Funderar på om man skulle sticka till Oj och köpa en Ben & Jerry... Jag vill smaka chunky monkey, fast Robert tåler inte nötterna i den :( Någon som smakat den? Är den god?




Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0