Fredag = helg

Fast fr min del börjar "arbetsveckan" nu. Jag ska nämligen jobba både idag och imorgon. Idag jobbar jag 9.30-18 men imorgon stänger vi redan 15.00 så det är skönt :)

Har precis ätit frukost. Jag äter alltid vid tvn på morgonen eftersom jag hatar att sitta helt själv vid ett bord och äta, det känns liksom så meningslöst? Vid soffbordet har man ju tvn att kolla på iaf. Men till saken nu. När jag lyfte på ala resekatalogerna som låg på soffbordet möttes jag av skräcksyn, minst 20 myror hade slått läger där och det var så sjukt äckligt!!!!!!!! Jag vet snart inte vad jag gör! Anticimex skickar bara ut dosor till oss med de gör ju ingen nytta :@ Vi har två dosor här i vardagsrummet men ändå kryllar det av myror! Jag får ringa hyresvärden igen. Hoppas att de har öppet idag för såhär kan vi inte ha det längre. Tänk bara när det blir ännu varmare, kommer de bo i vår säng då? Ja, vi har till och med fått myror i skafferiet så nu har jag lagt allting i täta Tupperwareburkar.

Nu måste jag kila. Ska sminka mig sen kör jag mot the big city - Landskrona.

Have a nice day!


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0