Eurovision song contest

Sitter och kollar på röstningen nu, försöker hålla mig vaken, är ju ensam hemma. Robert är på fest i stan! Men jag har inte varit ensam hela kvällen för Malin och Tobbe har varit här. Efter Hipphipp gjorde vi tacos sen spelade vi monopol och lite senare körde Tobbe Robert till stan. Det var riktigt kul att se Anders Jansson och Johan Wester igen. Det var inget traditionellt framträdande idag utan en "spånarkväll, som de kallade det. Man fick lappar där man skulle fylla i svaren på olika frågor. Sen läste de upp så mång afrågor de hann med under tio minuter, det var riktigt kul :D

Heja nu på Sverige!!! Ni som kollar ;)



Kommentarer
Postat av: natta

Vem vann? :)

2009-05-17 @ 00:04:34
URL: http://nattapatta.devote.se

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0