God kväll

Har ni haft en bra dag? Det har jag :)

Den blev inte riktigt som planerat vilket betyder att jag inte har gjort särskilt mycket av det jag listade upp imorse... Vi besätmde oss nämligen för att ge oss ut på en roadtrip. Vi körde till Tyringe för att handla på förmedlingscentralen! Där kan man vara säker på att man alltid hittar nåt skoj. Vi handlade för totalt 370 kronor och kom ut med en halvfull vagn. Det blev godis, konserver, filmer (fem för 199) m.m. så vi är nöjda :) Jag valde två av filmerna och det blev Hjälp säsong 1 samt På smällen, den filmen kan jag itne se för många gånger! Vi kom ut därifrån vid tretiden, då var vi lite hungriga och eftersom pappa var i vår stuga i Åsljunga bestämde vi oss för att köra dit. Där bjöds det på pannkakor. Sen tog vi en långpromenad i skogen, Veljko och Emilia var också med. Emilia (som ska fylla 4 år) gick själv hela vägen, det var duktigt av henne. Vi var ute och gick över en timme! Efter promenaden körde vi hem och jag somnade i bilen...

Vi orkade inte laga mat när vi kom hem så det blev bara rester till middag, fin söndagsmiddag liksom... Sen har vi slappat framför tvn och datan. Fast mest datan tror jag. Nu ska jag se på Gossip Girl sen ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: niki

Hej gumman :) ingen fara , hehe =) det är bra med mig, hur ere själv ? tack gumman :) Aaaa tänkte lägga in en före och efter bild sedan :) kraaaam i massor

2009-03-30 @ 18:43:00
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0