Torsdag

Hej hopp!!

Jag har varit vaken sedan 9 imorse, började dagen med att diska undan från igår och sen bakade jag scones. Mums! 

Vi hade som sagt filmkväll här igår men vi orkade inte se klart Valkyria så den har vi tittat på nu, guuuuud så bra den var!!! Om ni inte har sett den så se den! Hemsk och bra = hemskt bra. 

Idag ska vi till Väla igen, jag ska försöka tjata till mig ett nytt grafikkort för sims 3 funkar inte på Roberts dator :( Vi tror iaf att det är grafikkortet som är för gammalt. Hehe, stackars Robert, han som hade så höga tankar om sin dator. Ikväll ska jag på sista klickerträningen med Theo. Förhoppningsvis blir det sims 3-spelande efteråt om allt går som jag vill :)

Robert och Mackan har fastnat vid mitt Super Nintendo haha. De spelar Donkey Kong. Killar...

Saknar dansen helt galet mycket nu! Men snart ska vi har sommarworkshop. Längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0