Måndag

Nu var det ett tag sedan igen men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit med bloggen. I fredags var det ju stundenten så vi var först hemma hos Steffie sedan körde vi vidare till Annie. Det blev en tidig kväll för jag skulle jobba på lördagen. Jobbade 8-15 i lördags sen var jag hos pappa en stund. På kvällen körde jag tillbaka till jobb och mötte upp Malin som slutade vid 18. Vi köpte tacogrejer och körde hem till henne och åt. Jag orkade bara 1 ½ var så mätt sen! Efter att vi hade vilat oss lite efter maten bestämde vi oss för att gå en runda, som blev 2 rundor :P Vi var ute och gick från 20.15-22.30 nästan.. Viv ar så trött ai benen sen! När jag skulle hem gick Malin med ut och då kom där en liten vit hund gåendes utanför Malins port. Eftersom vi inte såg nån människa i närheten tog vi upp hunden och satte den i min bil. Vi ringde polisen men precis när vi kom fram där kom det en man som sa att han letade efter en vit så allt löste sig! Jag vet ju själv hur det är när hundarna springer bort så därför vill man ju hjälpa till att få dem till rätta. Igår var det slappedag till max. Jag spelade sims 3 nån timme sen var vi ute och cyklade en stund. Morfar hade åkt in på akuten och mamma Bosse hade sin hund (Tova) med sig dit så jag och Robert fick köra och hämta henne så hon slapp sitta i bilen flera timmar. 

Är lite sugen på utgång ikväll men frågan är hur man ska komma hem igen... Ingen som vill köra mig hem till Åstorp i natt? :P

Kommentarer
Postat av: Dog News

Tänk att det finns så omtänksamma människor som ni.

2009-06-15 @ 15:05:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dognews

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0