I´m back!

Hej hopp!!

Som ni kanske har märkt har ajg varit borta några dagar men det var faktiskt inte tänkt att det skulle lbi så. Jag har varit i Strängnäs och kom hem igår kväll. Hade lånat mobilt bredband som jag tyvärr inte fick igång. Vi har haft en trevlig resa med massvis med sol :)

Idag var jag och Jenny på lunchspin sen blev det solning på görningen i lite mer än en timme, skönt! Nu sitter jag hemma hos mamma och skriver ut en uppsats som vi ska opponera på imorgon, sen är skolan faktiskt slut! Men... Jag har en omtenta på tisdag plus två resttentor i augusti... Äh, det löser sig väl på nåt vis!

Nu ska jag fortsätta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0