Höst?!

Brrr... Vad kallt det är nu! Det får bli skinnjackan idag annars lär jag frysa ihjäl. Fy vad tråkigt för de som tar studenten idag, hoppas att vädret hinner slå om tills nästa vecka då Helsingborgarna tar studenten! 

Idag har jag lite saker inplanerat och jag hinner egentligen inte sitta här nu hehe. Jag ska ta bussen 11.40, ska hämta min nya danströja på Nicolaiskolan sen ska jag möta upp Jenny när hon är klar med sin tenta. Vi ska ta en lite fika i stan :) Förhoppningsvis hittar jag nån present till Annapanna också.

Känns grymt skönt nu att ha skickat in uppsats och reflektionspapper! Kan inte beskriva känslan, nästan som studenten haha. Tänk om ett år, då tar jag examen - på riktigt! Dåblir det ingen mera skola på ett tag, hoppas jag! 

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Byt bara färg på löven så skulle det kunna vara höst idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0