Cykeltur

Yes, precis som rubriken talar om så har vi varit ute på en "liten" cykelrunda. Efter middagen fick Robert för sig att vi skulle cykla en runda, jag var inte riktigt med på det men efter lite tjat så... Först cykla vi till shell för att pumpa cyklarna, då ville Robert att vi skulle cykla genom industriområdet men då fick jag idén att vi kunde cykla till Hyllinge! Robert ville väl inte det först men sen cyklade vi ditåt och cirka 15 minuter senare var vi på Maxi! Köpte vars en Daimstrut och en massa nötkräm. Sen gick vi medans vi åt glassarna, det tog totalt 20 minuter att cykla dit och nästan en timme att cykla hem haha. Dagens träningspass :P

Nu ska jag dricka en stor kopp chai te! Känner mig lite frusen... 

Vad hittar ni på ikväll? Vi har precis sett slutet på Yrrol på TV1000 nordic, om en kvart börjar Drömkåken på samma kanal. Älskar svenska 90-talsfilmer :) Drömkåken var en av mina favoritfilmer när jag var liten, har sett den hur många gånger som helst men jag tröttnar aldrig på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0