Ätstörningar

God morgon!

Idag är det söndag men det känns som måndag :S

Jag har precis ätit frukost, tur är väl det.. Tittar på Tyra Banks show nu och det handlar om ätstörningar, folk som äter konstiga saker. Bl.a. en kvinna som gräver efter mat i kontainers, en som äter krita, en som äter toapapper, en som magpumpar sig själv... Det värsta måste vara hon som äter sårskorpor från sitt huvud :O Hon som äter krita är gravid i sjätte månaden :S Nu berättar hon att hon ätit ett blekmedel i pulverform också! Herregud...

Kanske inte den typen av ätstörningar vi är vana att höra om...


Idag hade jag tänkt borsta Theo sen fårman ju städa efter det, hade också tänkt ta fram mina smyckesgrejer. Vi ska till Ullared imorgon och där har öppnats en Panduro-outlet så jag ska se vad jag har för pärlor och tänka ut vad jag ska köpa för nåt. Vill göra lite nya armband :) Jag är ensam hela dagen så jag har ju gott om tid på mig, ingen som stör eller är i vägen! 

Nån som vill med till Ullared? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0