Utgång

I fredags åkte jag och Robert till Landskrona för att gå på karnevalen. Vi parkerade hos Malin, fick vänta ett tag hemma hos henne eftersom regnet öste ner! Men sen gick vi ner i stan. Karnevalen var inte alls som den brukar. Det var stendött, inga direkt bra artister stod på schemat sen var det bara allmänt dött där. Vi köpte langos sen öppnade himlen sig! Fas vi gav inte upp. Gick väl där i lite mer än en timme. Sen gick vi hem till Malin igen och jag fick föna och platta mitt hår ;P På vägen hem släppte Robert av mig hos Angela. Fixade till mig, lånade kläder sen bar det av ner till stan med henne och Natasha.  Åkte hem tidigt fast vi hade trevligt hela kvällen. Skönt att komma hem i tid plus att ajg inte somnade på tåget. Måste bara säga att det är skitbra att McD på knutan har öppet till 2 nu :P

Här kommer lite bilder!
Natasha, jag & Angela (min storasyster ;) )

Natasha & jag

Johanna (kompis lillasyster, nej jag känner mig inte gammal nej nej...) & jag

En mycket lyckad kväll med två av mina bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja de blir ju äldre de dära jäkla småsyskonen ;)

2009-07-13 @ 14:14:29
URL: http://mammastruts.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0