Tisdag

Gooood morgon!!
Jaa, jag har vatt vaken ett tag och har hunnit med att ringa en del samtal nu också. Hoppas att allt är bra med er :)

Inatt sov jag super dåligt, Theo väckte mig först vid tre och gick jag utt och kissade med honom, sen var det dags igen vid fem så jag gick ut med honom igen.. Han väckte mig igen vid sju men då väkte jag Robert, fick nästan sparka ner honom från sängen men till slut gick han ut med honom. Sen vaknade ag med ett ryck vid halv tio. Kom på att Robert hade sagt till mig igår att han skulle va i stan halv elva så jag väkte honom. Sen körde jag honom till tåget tjugo över tio, vi körde hemifrån 10.17 men han hann med tåget 10.20 :P

Idag ska jag i princip bara plugga, ska skriva på vårt arbete som ska vara inlämnat på fredag. Men jag ska även äta lunch med Robert och Niklas. Vi ska äta på asian garden i Helsingborg, buffé. De har sushi på sin buffé så därför ska jag med :P Jag älskar sushi! Gillar ni sushi?  Jag ska köra dit vid två så jag måste gå och göra vid mig lite nu sen tänkte jag sätta mig och plugga tills jag ska köra. 
Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0