Söndagkväll

Måste bara säga att det var helt galet kul igår :) Lite förfest sen blev det tivvan! Oj va vi dansade... Har ont i mina fötter fortfarande ;P

Imorgon börjar dansen igen, jag och Steffie ska prova på den avancerade gruppen imorgon, håll tummarna för oss! Det ahr ju gått riktigt bra för oss sedan vi började hos Jessica för snart två år sedan. Två discotjejer med alldeles för bra hållning har nu klättrat två nivåer på ett år ;) På tisdag blir det street F och på onsdag har jag för street och sen showjazz, även där en nivå upp! Yaaay, nu kör vi!!!

Måste sova så jag orkar imorgon. Vi börjar inte förrän tre imorgon så jag och Robert ska åka och storhandla på förmiddagen.

Sov gott ♥

Sällan han ska försöka mosa mig.... :P Älskar min spetsklänning!


Btw, ser ni min grymma utväxt? Det är skandal!! Har typ två dm utväxt eftersom jag inte förgat håret på ett år. Såg bilder på mammas dator idag från när jag precis hade färgat håret sist. Så fint det var.... Men slitet, det är därför jag har låtit bli att färga det. Mitt hår var bränt av all blondering, det gick av om man gnuggade det mellan fingrarna :S Men nu är det bara lite färgat kvar i topparna. Min frisör vill att jag ska klippa av allt det färgade, sen är mitt hår helt fresh och i jättebra kondition! Jag vet att det är det bästa att göra, men klippa av 4 cm? Haha, jag är feg... Måste fundera på det en vecka till, sen lovar jag att jag ska klippa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0