Theo 2007-03-01

Här är de inte gamla, Mars 2007


Den utvalde :)


Boomtown's Beckham


28 april 2007, vi hämtar Theo, kolla in tjockisen. Han somnade överallt!


Hemma


Detta är nog en till två månader senare, nybadad och ruffsig.


Modellerna




Vintern 07/08, simträning med Brukshundsklubben


Mars 2008 i Kvidinge


Efter en lerig träning på klubben


Sommaren 2008, vi modellade ;)


Sommarmorgon i Kvidinge


Theo chillar på balkongen


Precis innan vi flyttade från Kvidinge, oktober 2008


Tova och Theo för några veckor sedan


Snart dags att ta lite nya, seriösa bilder med mammas systemkamera tror jag!

Kommentarer
Postat av: NIKI

nämen snutte guuuuuuuuuud vad söta , tror jag blir galen, så söööööööta :D

2009-01-19 @ 13:54:47
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0