Meteoren!!

Hej hopp!
Hoppas ni är piggare än vad jag är idag.

Igår gick jag upp tiiidigt för att köra Robert till Ängelholm men idag slapp jag :) Han körde hemifrån vid åtta men jag och Theo sov vidare och aknade inte förrän klockan var ca halv 11. Det var så skönt att sova ut. Jag älskar Theo idag för att han inte väckte mig som han gör alltid annars. Gårdagskvällne var inte alls planerad, Johanna smsa som sagt igår eftermiddags och frågade om ajg ville med på dansföresällning. Självklart ville jag det :) Vi möttes utanför teatern vid halv sex sen gick vi in och hängde av oss och minglade lite, mötte min danslärare Jessica också. Ååh, nu vill jag bara att det ska bli vecka fem! Dansarna kom från Dansk Dansteater och det var modern dans, speciellt men jag gillade det faktiskt :) När det var slut skjutsade jag hem Johanna sen körde jag hem och hämtade Robert och Theo och vi begav oss till mamma. Precis när vi skulle svänga in på deras gata lyste hela himlen upp av ett blått sken. Vi trodde först det var nån som smällde raketer men sen fick vi höra från grannen att det var en meteor! Rätt coolt ju :D Mamma trodde att det lyste upp där inne för att vi svängde in på uppfarten haha. Här går det att se en film på meteoren!

Idag blir det återgin plugg, plugg och PLUGG :P

Vad ska ni hitta på den gråa söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0