Lördag

God morgon!!

Jag är uppe tidigt idag men det beror bara på en sak, jag kan inte sova. Ligger bara och vrider mig i sängen. Vaknade ju upp med en trevligförkylning igår, på min födelsedag,och inatt har den inte varit snäll mot mig. Så jag tänkte att jag kan lika gärna gå upp. Tror Robert störs av mig också när jag snurrar runt...

Hur var min födelsedag då? Den var helt ok, gick omkring här hemma som en sådär halvdåsig människa eftersom jag inte orkade göra någonting. Spelade lite guitar hero men sen fastnade vi på en nivå och nu kommer vi inte vidare x) Jag fick fem långa röda rosor och två berlocker till mitt Pandoraarmband av Robert.

Spöket och together


Idag kommer mamma hit och så ska vi göra smörgåstårtor och princesstårtor till kalaset imorgon :) Vi ska göra tre olika smörgåstårtor, hoppas det går bra! Ikväll ska vi åka till Höganäs och bowla och äta tacosbuffé med Niklas, Lollo och Lollos syster, tjejerna ska vinna xD

Vad ska ni göra denna lördag? :)

Kommentarer
Postat av: Steffi

du måste vila upp dig så att du kan dansa hela nästa vecka!! krya på dig !

2009-01-31 @ 17:53:57
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0