Jag vann :D

Hihi, jag vann designtävlingen som jag tipsade om så efter helgen har jag förhoppningsvis en ny fin design :D Gå in och kolla på Sofias blogg.




Jag ska minsann sova snart, har pluggat hela dagen, det är ju tenta imorgon! Hoppas, hoppas, hoppas att jag klarar den! Jag har haft så mycket att göra att jag glömt lägga in bilder på shoppingen för några dagar sedan, men det kommer, jag lovar. Blir antagligen imorgon. Jag handla lite idag med... Vi var på Väla tidigare idag. Tanken var att jag skulle köpa ett par spetsleggins på only men de va slut (tror jag ska beställa dem) så vi gick in på Gina (stackars Robert) och där hittade jag en jättesöt spetsklänning. Den hade kostat 349 kr men där va röd prislapp; 174,5, billigt täntke jag! Så när vi kom till kassa sa hon 99 :D Haha , min lyckodag. Jag ska ha den imorgon så då lär det fotas.

Nu ska jag dricka upp min varma O'boy sen blir det till att nanna kudden :)

Kommentarer
Postat av: NIKI

Vad kul gumman :D

2009-01-23 @ 23:06:15
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0