Helg igen!

God morgon!
Har ni sovit gott? Det har jag men sen kom Theo och väkte mig vid halv nio, jag som ville sova läge idag, jag börjar inte jobba förrän klockan två, idag har jag ett kort pass så jag slutar 19.30, vilket är mycket skönt :)Tror bara att vi  ska var ahemma och ta det lugnt ikväll, imorgon ska vi ju gå upp tidigt eftersom vi ska gå tipsrunda i Pålsjö skog. Jag ska ta med mig Theo, har ju mammas bil så nu kan jagha honom i bagaget, han lär ju bli skitig av att gå i skogen ;P Vad ska ni hitta på idag?

Igår gjorde jag det fint i vårt datorrum, jag satte upp de nya lila gardinerna! Ska fota det sen, är så nöjd. Mamma kom hit för att hjälpa mig med dem. Man skulle stryka upp dem med ett speciellt band för de var ca 50 cm för långa, tyget är glansigt och kasar bara rundor så jag behövde lite assistans.

Vi fick gjort en hel del på projektrapporten också, vi är klara med alla våra uträkningar så nu ska det bara analyseras en massa!

Tänkte vila lite nu, har inte fått all min skönhetssömn ;)

Jag saknar min fina lilla katt så mycket ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0