Fullspäckad dag!

Har inte hunit blogga idag för jag har haft fullt upp hela dagen, men det gillar vi! Idag utnyttjade vi verkligen dagen till max. Vi hade ställt mobilerna på väckning halv nio så vi gick upp vid nio ungefär. Gjorde vid oss och åt frukost sedan körde vi till Pålsjö skog. Vi tog Theo med oss för vi skulle gå tipspromenad. Väl där mötte vi upp Louise och Niklas och hans föräldrar. Vi gick i ca en timme och Theo blev jättetrött! När vi kom hem drack han en massa vatten, sen somnade han!

Mamma och Bosse kom hit vid fem tiden och då var de hungriga efter att ha uträttat en massa ärenden så vi fick ta fram mer mat oh göra middag till dem också. Det blev pangasiusfilé (jag panerade den och min panering blev helt perfekt!) med kokt potatis, kokta morötter och sås. Sedan kom Maja hit och vi har väl spenderat hela kvällen åt att skriva ett CV till henne :) Nu loggade hon in på msn :P Jag har även hunnit med att plugga lite i eftermiddags när vi hade kommit hem. Tyvärr har jag inga nya foton men jag ska försöka knäppa lite nya bilder nån dag om det händer något kul ;)

Imorgon ska jag träffa Emilia och Axel i skolan klockan tio, vi ska jobba med vårt arbete... Alltså vi analyserar Gina Tricots årsredovisningar fyra år bakåt i tiden.. Kul att se hur snabbt de har expanderat!

Nu ska jag kolla nåt avsnitt av 2 ½ män :) Ha en trevlig natt!

Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0