En ny vecka - Måndag

God mooorgon!!!

 Är ni pigga oh glada idag? Jag ar precis ätit frukost, var ute och gick med Theo innan. Det är snor halt  ute :S Iuusch... 

Jag fixade lite med mina kategorier igår, tog bort kategorin "Allmänt" men jag var lite klantig... Jag trodde att alla de inläggen skulle flyttas till min standarkategori men det gjorde dem inte. Nu är de i blogghimlen istället! Skitsamma, jag hade inte så mycket där, minns inte ens vad,  det man inte vet har man inte ont av :)

 Är det någon som vet hur man kan göra för att flytta många inlägg till en annan kategori samtidigt?

Jag skulle vilja ha en ny design också... Någon med svart, vitt och rosa. Någon som känner sig ämnadför uppgiften ;)

Såå, vad händer idag då? Jag ska snart sätta mig och plugga igen. Det är så segt nu. Jag har inte fixat böcker till den nya kursen heller :S Alla var utlånade i skolan ;/ Aja, det löser sig! Jag tror jag ska se ett avsnitt av 2 ½ män innan jag sätter igång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0