Bye bye

Jag lämnade Natasha vid tåget för en halvtimme sedan, nu kommer vi inte ses på över två månader eftersom hon åker till Norge på tisdag! Kommer sakna dig!! :(


Idag körde vi till Ängelholm för att lämna min bil på service, skulle fått tillbaka den idag men där var nåt större fel med bromsarna så de var tvugna att behålla den tills på måndag... Denna servicen var nåt erbjudande så den skulle kosta 1500 kr men pga detta felet slutar det på ca 7700 kr! MIN BIIIL!! Jag ska jobba i Landskrona imorgon så jag får låna mammas bil i helgen...

Läste precis att det hade varit ett väpnat rån på Netto här i Åstorp.. Lite obehagligt :S

Nu sk ajag återgå till mitt kvällsnöje  2 ½ män :D

Kommentarer
Postat av: emma

lämna in din bil på rönnowska annars, då tar dom bara betalt för det dom använder.

2009-01-14 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0