Äntligen fredag!!!

Och framför mig har jag en hel helg fullspäckad med.... PLUGG!

Hoppas atta allt är bra med er idag? :)

Jag har sovit som en stock inatt men klockan 5 var jag tvungen att gå upp eftersom jag skulle köra Robert till båten... 05.40 körde vi hemifrån och 06.10 la jag mig i sängen igen och sov till kl 9 då Theo gav mig en puss på kinden :P
Nu har jag precis ätit en tallrik flingor och kollat igenom vårt arbete en sista gång! Tänkte äta lite rester från igår innan jag kör till skolan. Vi börjar inte förrän 13 idag... Segt att börja så sent på en fredag :/ Vi slutar 16.00 så jagkommer inte vara hemma förrän vid halv fem. Bläää...

Vad händer i helgen då, några planer än?

Kommentarer
Postat av: NIKI

dans som är så kul :D har också dansat :) i helgen händer lite smått o gott, sj ?

2009-01-16 @ 16:02:12
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0