Tisdag

Hej hopp!!

Jag har varit frånvarande idag men det beror på att jag inte har varit hemma för jag har varit ute i fält, som det så fint heter. Har gjort min deltagande observation idag vilken jag utförde på pappas företag under tre timmar. Därefter blev det lunch i Landskrona med Cassandra sen gick vi en runda på stan. Jag köpte en klänning och en spetstopp för 29 kronor styck på Gina! Vi var och hälsade på min styvsyster i hennes butik sen körde jag hem och Cassandra gick. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar i micron.. Ska iväg och dansa om en halvtimme, är riktigt seg... Känner inte att jag kan danserna heller men vi får hoppas att hon går igenom nu efter lovet! När jag kommer hem från träningen ska jag duscha ultrasnabbt för vi ska iväg direkt, till familia. De har öppet till 22.00 ikväll och JC ska ha 200 kronor rabatt på jeans! Tänkte försöka hitta ett par ljusa :) Jag lägger in bilder på dagens shopping ikväll istället eftersom jag gissar på att den kommer utökas senare!

Hur har eran dag varit?

Vet att jag int ehar svarat på alla kommentarer, men jag lovar att göra det ikväll :)
Har även en kommentar som är en hel sida lång att läsa klart, om aborten... Kul att läsa era åsikter!
 Fortsätt kommentera!


Nu plingade micron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0