Söndag känns som fredag

Låt mig bara få sova ut en enda dag denna veckan!! Allt har gått i ett kör denna veckan, nästa kommer inte bli mycket bättre.

Vi håller på med ett arbete i skoaln som går ut på att vi ska göra en och vi behöver få svar frånminst 40 personer... Vi ska analysera folks gymvanor, vad olika personer tycker om sitt gym osv...

Ni får gärna lämna en kommentar om ni är intresserade av att  svara på enkäten (tar max 5 minuter) så mailar jag den!

Idag har jag jobbat, 9-17, hela dagen bara försvann... När jag kom hem lagade vi morotssoppa så nu har vi precis ätit.

Är ganska trött nu så jag ska faktiskt gå och lägga mig snart men först ska jag lägga upp receptet på morotssoppan vi åt ikväll, för den var riktigt god! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0