M tycker till

U T B I L D N I N G
Såväl gymnasieutbildning som högskole-/ky- eller universitetsutbildning. Det ger inte bara bättre lön, man har en klar fördel på arbetsmarknaden, och främst av allt; kunskap är makt. Jag tror att det är bra för självkänslan att veta att man klarat något som en hel utbildning, att få en yrkestitel. Det är vad jag strävar efter! Om cirka 15 månader är jag inte bara färdigutbildad frisör, då har jag även en fil.kand. i Service Management. Jag längtar.

K L A D D K A K A
Jaa, vad ska jag säga. Jag har bakad två kladdkakor denna veckan, åt dessutom kladdkaka hos mamma i torsdags.
Min favoritkaka!


Läste på Blondinbellas blogg att socialministern vill begränsa möjligheten att ta reda på barnets kön medans det ligger i magen. Detta på grund av att fler och fler aborter beror på just detta, att folk anser att deras barn har fel kön. Jag tycker bara att det är sjukt! Tänk om det bara skulle springa runt folk av ett och samma kön på jorden.. Okey, det är en omöjlighet, men det måste ju bli fel i balansen om vi nu ska börja styra över detta. Läs artikeln här. Jag tycker att de ska införa en lag om att man inte kan få reda på barnets kön förrän det är för sent för abort!

Vad tycker ni? Är det rätt att göra abort pga att barnet har "fel" kön?

Kommentarer
Postat av: NIKI

tycker inte att man ska göra abot pga kön :/

2009-02-23 @ 15:02:31
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: sanna

sv; Ja men gör det, jeans tights är skit sköna.

det ser ut som jeans men det känns som om att man har tights på dig. Dem på gina tricot har skit snygga.

2009-02-23 @ 15:18:35
URL: http://sannaasg.blogg.se/
Postat av: emma*

kladdkaka mums :-)



könet ska ej bestämma aborten

2009-02-23 @ 22:48:55
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0