Kalasdag!!

God morgon!!

Jag har precis vaknat. Ska snart gå ut med Theo sen lär det bli full rulle här fram tills folket kommer vid tre. För idag ska jag  ha kalas ;P

Vi var ju och bowlade igår men först hade varit och handlat allt till tårtorna, sen kom mamma och Bosse hit, jag fick en taklampa till vardagsrummet :) Mamma hjälpte oss med smörgåstårtorna, sen blev det lite stressigt. Vi hade bokat bord med Niklas och Louise på Asian Garden kl 18 så vi hann inte göra princesstårtorna. Körde in til stan, jag åt sushi och de andra tog mongolisk barbecue, till efterrätt blev det friterad banan med glass mums!

Efter maten stack upp till bowlingen, där vi mötte upp Lollos syster och hennes pojkvän, jag kom trea tror jag, det gick sjukt bra. Vi hade ju berättat om vårt billiga Guitar Hero som vi köpte på maxi tidigare i veckan och då ville Niklas också ha ett så vi körde dit, sen skjutsade vi hem dem och körde hem. Väl hemmagjorde vi vid princesstårtorna, en med jordgubb och en med hallon. Det vi ska göra i förmiddag är att garnera smärgåstårtorna (tre stycken) samt att jag ska slänga ihop ågra äpple/kanel-muffins!

Bilder från dagen kommer sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0