Buhuu

God natt era små nattugglor.... Nu ska jag duscha och sen blir det till att dyka rakt ner i bingen! Kännsinget vidare bra inför imorgon, kanske för att jag inte mår 100 % bra heller. Har ont i tanden som jag lagade igår, är det normalt? Det började göra ikväll. Jag skulle snarar tänkt att det kanske gjorde ont precis närbedövningen hade släppt. Är detta normalt? Jag har ju inte så stor erfarenhet av detta. :S Jag glömde förresten att berätta om gårdagen, efter tandläkarbesökte körde vi till Coop (vilket jag knappt minns) eftersom jag hade pratat om blåbärspaj heladagen haha. Vi köpte blåbär och jag köpte även ett paket dammsugare (kakorna), vet itne varför.. Sen gick vi ut till bilen där jag somnade. Mamma körde mig fram till vårt hus, följde mig in, sen la jag mig ner i sängen och sov bort hela dagen. Vaknade vid sju och kände mig alldeles yr. Vi lagade lite mat sen gjorde jag blåbärspaj och mamma kom hit och fikade med oss. Väldigt konstig dag, kanske är därför jag inte kännt mig riktigt bra idag. Hela gårdagen passerade i en dimma, typ. Nu ska jag nanna kudden så att jag orkar tentera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0