Just det!

Nu slog det mig, jag har inte spelat Sims 3 på flera veckor! Detta av den enkla anledningen att Roberts dator krashade... Han har nu införskaffat en ny, bärbar, så jag ska genast installera sims. *hoppas hoppas hoppas att det funkar* *och att han inte slår mig för att jag installerat det själv* :P Min pojkvän måste nämligen ha allt på rätt ställe i denna lilla burk och jag gör tydligen aldrig rätt! Haha!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har? I fredags jobbade jag till 15 sen mötte jag upp Jenny i stan vid fem... Vi gick i affärer sen åt vi middag på China Town, självklart blev det efterrätt också, friterade bananer med glass och siiiirap! Efteråt var vi så mätta att vi knappt orkade gå men sagt och gjort bestämde vi oss ändå för att gå ut. Jag åkte hem och gjorde vid mig sen var Robert snäll nog att köra oss till till Louise för att förfesta lite med henne och Cassandra. Här är två bilder från bussresan ner till stan.

Louise & Cassandra


Jag & Jenny


Idag är det iaf söndag, vilodag, men inte för mig. Robert tvingade upp mig redan klockan fyra imorse, för att jag skulle äta frukost med honom... Som den perfekta flickvän jag är satte jag mig och åt en tallrik med flingor då. Sedan kunda jag inte somna om så jag har varit uppe sedan klockan fem!

Just nu sitter jag här nyduschad och redo för att åka till Malmö och hälsa på Roberts syster och hennes lille bebis, Charlie :)

Nu ska jag gå och platta min lugg!

Kommentarer
Postat av: Angela

Hej snäckan =) Ja , vi kan ta en fika i veckan! Kan alla dagar efter 5 förutom onsdag så det är bara att välja =) Puss

2009-08-09 @ 21:09:34
URL: http://angelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0