Gummistövlar

Efter gårdagens lilla incident har jag nu svalt min stolthelt och erkänt för mig själv att jag måste skaffa mig ett par gummistövlar. Och för er som inte hänger med snackar jag om Imse vimse spindel-inlägget. Igår när jag var ute med min hund Theo öppnade himlen sig så jag blev genomblöt! Regn och Kawasaki-skor är ingen bra kombination.

Icakuriren har haft ett gummistöveltest och jag har lusläst det för att hitta de bästa, billiga stövlarna. De har gjort olika tester och gett stövlarna betyg mellan 1 och 5. Gå in här för att läsa om testet. För vem vill va blöt om fötterna i höst?

Just nu lutar det mest åt ett par Viking: Retro spin. De kostar 499 kr, vilket jag tycker är helt överkomligt för dessa rosa godingar! Även Icas egna stövlar fick bästa betyg och de kostar bara 299 kr så jag ska kolla in dem med innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det kan vi göra :) Säg till då du har lagt till mig då lägger jag till dig :)



Jag skulle också vilja klicka hem hela nelly! Vill ju ha allt dom har där :P

2009-08-18 @ 22:08:04
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0