En shopaholics bekännelser

Igår köpte min älskade pojkvän denna underbara film. Varför har jag inte sett den tidigare? 

New York-bon Rebecca Bloomwood (Isla Fisher) har hamnat i en liten svacka; över en natt är hon både arbetslös och jagad av kronofogden. Efter att halvhjärtat ha stretat på sitt otillfredsställande journalistjobb på en trädgårdstidning, får hon till sin stora skräck reda på att tidningen gått i konkurs. Men det är inte bara vännen Suze (Krysten Ritter) som förväntar sig en månatlig check från sin inneboende. På dörren knackar även vad som ser ut att vara en oändlig rad av diverse kreditkortsföretag. Ni förstår, Rebecca har en liten fäbless för shopping och denna shopping får hennes fyrkantiga små vänner av plast bekosta.
/moviezine.se

Mitt betyg: ♥♥♥♥ av 5

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den är härlig!

2009-08-15 @ 10:36:22
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0