Duktiga jag :)

Idag har jag fått en massa uträtta, känner mig väldigt duktig! Jag vaknade tidigt, pluggade och sen körde jag till Familia i hopp om att Gina Tricot skulle ha väskan jag vill ha men icke sa nicke.. Då körde jag vidare till Väla, det var inte bra för jag shoppade loss där. Hittade en helt annan väska än den jag hade tänkt mig från början, det blev en lackväska istället, vrålsnygg! Shoppade även loss på rean, ska fota och visa er imorgon. Jag älskar Gina-rea á la 29 kr/st ;)  Efter Väla körde jag hem till mamma och badade min vovve, sen skjutsade mamma hem oss. Nu ligger han och sover, det är jobbigt att bada! Snart är det dags för kvällsrundan sen ska vi nog nanna. Har börjat gå och lägga mig riktigt tidigt nu :S

Igår var jag på bio med Robert, Jenny och Stefan. Vi såg sommaren med Göran. Den rekommenderar jag varmt, rolig och lättsam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0