Sjuk och seg :/

Mår inte alls bra idag så jag stannar faktiskt hemma från skolan och vilar. Imorgon är det ingen skola och jag ska inte träffa Angela förrän vid fem så då hinner jag vila nästan hela dagen. Vill inte bli sjuk nu när det är så fint väder ju!

Jag var ute med Theo för cirka en timme sedann, när vi kom in drack jag en smoothie. Känner inte för att äta nåt direkt :/ Inatt vaknade jag av attajg hade ont ihela kroppen och det kändes som att sängen guppade och att jag typ svävade ovanför, skitäckligt,det gjorde mig smått illamående och jag hade jättesvårt för att somna om. Som tur är har jag inte drabbats av någon brakförskylning, än, men jag har ont i halsen så jag har laddat upp med nässpray också!

Hoppas verkligen att mina skinnjackor kommer idag! Jag tog ju snabbpaket, orka vänta 10 dagar? Jag beställde den i två storlekar eftersom jag inte visste vilken jag skulle ta... Nu ska jag fortsätta med attgöra ingenting!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe okej, det låter som half baked :P



ajdå, krya på dig då..

2009-04-06 @ 11:55:48
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vila upp dej nu så du blir kry å alert!

2009-04-06 @ 12:44:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0